Pagina's

11 aug 2014

Back to school outfits

Ik zie jullie al denken van whaaaat back to school noooooo, maar ik begin al redelijk vroeg te denken wat ik ga dragen de eerste dag van het nieuwe schooljaar. De eerste schooldag is ook meteen de eerste indruk dat je kan maken op je medeleerlingen en leerkrachten wat dus heel belangrijk is. Voor mij toch in ieder geval. Daarom heb ik speciaal voor jullie enkele leuk looks klaar gemaakt die je kan gebruiken als inspiratie. Ik heb geprobeerd voor iedere stijl toch iets te creëren dus kijk maar rap verder.

OUTFIT 1
Bij outfit 1 heb ik het klassieke geruite (schotse) rokje gecombineerd met een iets gewaagdere crop top en leuke Dr.Martens en kniekousen. Dit is misschien niet een outfit dat je meteen aan zou doen voor school, maar je laat er wel een stoere indruk mee achter.
Outfit 1
Als je niet zo voor blote benen bent maar toch deze outfit wil dragen kan je altijd onder de kniekousen nog een zwarte panty dragen.
OUTFIT 2
Outfit 2 is iets minder ruiger dan outfit 1 maar daarom niet minderwaardig. Zeker niet. Deze outfit is iets klassieker dan alle andere outfits maar deze is wel één van mijn favoriete. Een klassieke grijze kokerrok met een leuk blauw met wit gestreepte crop top. Als je je rok wat hoger optrekt merkt eigenlijk niemand dat je een crop top draagt. Met je haar in een hoge staart met er zo’n dikker elastiek omheen maakt de hele outfit compleet. Met een paar ballerina’s er onder is je outfit helemaal geschikt voor school.
l
OUTFIT 3
Deze outfit is veel simpeler dan alle andere outfits. Een leuke boyfriend jeans met enkele scheuren staat iedereen wel prachtig. Deze broek gecombineerd met een leuke t-shirt met een print op en bensimons onder maakt de outfit compleet. 
OUTFIT 3
OUTFIT 4
Ik denk dat ik deze outfit zal dragen mijn eerste schooldag. De wit peplum top op een zwarte jeans met ballerina’s oogt heel klassiek en eenvoudig maar is heel mooi. Zeker als je er een grote handtas bij doet is deze outfit geweldig.
OUTFIT 4
Ik hoop dat jullie er iets aan hadden aan deze blog en dat je wat inspiratie hebt gekregen.
Tot de volgende keer
xxx
Stans 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten