Pagina's

16 aug 2014

Dag je shoppen in Leuven

Hoi,

Leuk dat jullie weer op mijn blog een kijkje komen nemen. Vandaag heb ik voor jullie een shoplog.
Ik ben donderdag met mijn mama een namiddagje gaan shoppen in Leuven en ik heb natuurlijk weer een aantal leuken dingen gescoord.

Ik was niet echt opzoek naar een specifiek kleding stuk dus liepen we gewoon wat leuke winkels binnen en buiten. De eerste winkel waar ik iets kocht was de H&M. Ik heb daar 2 toffe t-shirt/truitjes gekocht. In de H&M hadden ze nog wel andere leuken dingen maar het was niet helemaal mijn stijl.





































H&M: €14,96

H&M: €12,99

Toen liepen we door en mijn mama wou even bij de paris ici xl nog een verzoringsproduct halen dus ging ik terwijl zij daar binnen was een kijkje nemen in de six. In de six vind ik niet altijd juwelen die ik echt mooi vind en zou dragen maar toen viel mijn oog op 2 leuke armbandjes. Ze zijn redelijk simpel maar wel leuk om samen te dragen. Het ene armbandje zijn net allemaal kleine medaillons naast elkaar met een geometrisch patroon in en in het midden een steentje. Het ander armbandje zijn lijkt op kleine geometrische bloempjes die naast elkaar bevestigd zijn. Toen ik door liep om die armbandjes te betalen zag ik nog een leuk setje ringen en ik ben niet echt een persoon die ringen draagt maar deze waren heel simpel en leuk. Dus die nam ik dan ook nog mee.

SIX: €7,95

SIX: €6,95

SIX: €5,95

En dan de laatste winkel eigenlijk niet de laatste maar de wel da laatste kleding winkel waar we binnen gingen was de Pull&Bear. Ik vind de Pull&Bear echt een fantastische winkel. Ze hebben er super leuke kleding maar ik was onlangs nog in Antwerpen in de Pull&Bear binnen geweest en wat gekocht dus ik wist al welke kleding er hing. Toen ik aan het rond kijk was met mijn mama riep zij mij. Ze had een super mooie tas gevonden die ik eerder al in Barcelona had zien hangen maar toen niet had gekocht en super veel spijt van had. Mijn mama zei: "weet je wat jij krijgt die tas van mij om volgend jaar mee naar school te gaan."  Ik was super blij want dit is echt een super leuke tas geef toch toe. Hij is geknipt met een gekartelde schaar waardoor je leuke driehoekjes krijgt aan de boven kant. I'm so in love with my new bag.


Pull&Bear: €19,95

Als aller laatste gingen we in de Hema een kijkje nemen en daar heb ik een aantal leuke dingen gekocht maar wat ga ik jullie nog niet vertellen dat zullen jullie nog wel zien op mijn blog. 

Dat was dan mijn shopdagje in Leuven
En tot de volgende blog <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten